Soms is het prettig om even uw hart te kunnen luchten of gewoon een gezellig praatje te maken. Zeker als u minder mensen ziet dat u zou willen. Een wekelijks of tweewekelijks telefoontje van beldienst de Zilverlijn is dan een uitkomst.
Wat is de Zilverlijn?
De Zilverlijn is onze belservice. U wordt iedere week of om de week op een vast dagdeel gebeld door een van onze getrainde vrijwilligers. Zij bieden een luisterend oor, een gezellig praatje of een goed gesprek. Precies waar behoefte aan is.
Hoe werkt de Zilverlijn?
Een vrijwilliger van het Nationaal Ouderenfonds belt u elke week (of om te week) op een afgesproken dagdeel op. De vrijwilligers van de Zilverlijn hebben vaak veel uiteenlopende verhalen gehoord en hebben levenservaring. Een telefoontje duurt ongeveer 20 minuten. Uiteraard zijn alle gesprekken vertrouwelijk. Heeft u geen behoefte meer aan de gesprekken? Dan kunt u zich gewoon weer afmelden.
Aanmelden
Dus wilt u ook regelmatig gebeld worden voor een praatje of een goed gesprek? Meld u dan aan voor de Zilverlijn. Bel ons Klantcentrum: 088 344 2000, ma-vrij, 9-17 uur.
- Mentale veerkracht
- Meedoen
- Veerkracht
- Zingeving
De Zilverlijn
De Zilverlijn is onze beldienst voor als u behoefte hebt aan een praatje of een goed gesprek. Bel 088 344 2000 of meld u online aan.
- Plaatsnaam
- Opsterland

Een praatje of een goed gesprek?

Contact
- Telefoon
- 088 344 2000
- Stuur een e-mail
- Website
- Ga naar website
0 Resultaten
Geen resultaten gevonden